تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هیچ رسانه ای در خوزستان حذف نخواهد شد/خانه هنرمندان سال آینده افتتاح می‌شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از افتتاح خانه هنرمندان در سال ١۴٠١ خبر داد. 

کد خبر: ۱۲۵۱۵۵
۱۹:۵۱ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

هیچ رسانه ای در خوزستان حذف نخواهد شد/خانه هنرمندان سال آینده افتتاح می‌شود. 

به گزارش دیدارنیوز_ خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه رسانه‌ و مطبوعات استان خوزستان اظهار کرد: در سال جدید به صورت هفتگی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در قالب پرسش‌گری و مطالبه گری با حفظ چهارچوب های قانونی نشست هایی برگزار خواهیم کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: اگر رسانه ها شناسنامه‌دار شوند حمایت و دفاع از آنها بیشتر می‌شود و هیچ کس در خوزستان حرف از حذف هیچ رسانه‌ای نمی‌زند بلکه تنها صحبت از ساماندهی رسانه‌های فاقد مجوز است.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد رسانه به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: رسانه ها نمایندگان و زبان گویای مردم هستند؛ پس از استان تهران، بیشترین رسانه را در کشور خوزستان دارد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه اگر رسانه ها شناسنامه دار شوند حمایت و دفاع از آنها بیشتر می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم رسانه ها شناسنامه دار شوند تا بخش بیشتری از این ظرفیت ها استفاده شود. 

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد خبرنگاران و مطبوعات را در استان تخصصی کرده و آموزش خبرنگاران را به‌طور جدی پیگیری خواهیم کرد. 

 افتتاح خانه هنرمندان در سال آینده

کلاه کج از افتتاح خانه هنرمندان در سال آینده خبر داد و عنوان کرد: در آغاز سال آینده خانه هنرمندان با وسعتی بالغ بر ۶ هزار متر افتتاح خواهد شد تا بخشی از مشکلات هنرمندان حل شود. 

وی ادامه داد: بخشی از خانه هنرمندان به خانه مطبوعات اختصاص پیدا می‌کند تا جایگاهی برای شان و منزلت خبر و خبرنگار خوزستانی در این مکان ایجاد شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در سال ١۴٠١ جشنوراه های خوبی در زمینه نمایش، موسیقی و..... برنامه ریزی خواهیم کرد و سال آینده سالی پرنشاط برای مردم خوزستان خواهد بود. 

وی در پایان تصریح کرد: قطعا در چهارچوب قانون از خبرنگار، رسانه، روزنامه، پایگاه خبری و.... حمایت جدی خواهیم کرد تا خانه مطبوعات خوزستان مانند نظام پزشکی، تبدیل به نظام خبرنگاری شود که بتواند حقوق خبرنگاران را به شکل جدی مطالبه کند.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی